Home > Humor > Mannenhumor

Mannenhumor

  • God schiep de man en dacht “dat is goed zo”. Toen schiep God de vrouw en dacht “daar moet make-up op”.
  • Ik heb zojuist al mijn wachtwoorden veranderd in “je hebt gelijk”. Deze combinatie van woorden zijn bij mijn vrouw in ieder geval niet bekend.
  • Sommige vrouwen op kantoor dragen zoveel make-up, dat het lijkt alsof ze door een emmer stoepkrijt zijn aangevallen.
  • Las net een advertentie “verveelde huisvrouw, 32, op zoek naar actie”. Ik heb haar net mijn vuile was gestuurd. Dat houdt ze voorlopig wel weer bezig.
  • Mijn vriendin was zo ziek, dat ik haar naar de keuken moest dragen om mijn ontbijt te kunnen maken.
  • Mijn to-do list voor dit weekend: http://www.youtube.com/watch?v=ZeL9rBcyjII&feature=player_embedded
  • Niets is vervelender dan op vrijdagochtend wakker worden en er achter komen dat  het woensdag is.
  • Mijn collega is deze week ontslagen, omdat hij dronken was tijdens werktijd. Dat zal ‘m leren om uit mijn thermosfles te drinken.
  • Het is best moeilijk om een vrouw gelijk te geven, want ze is waarschijnlijk in de tussentijd alweer van mening veranderd.
  • Ik zou best wat gewicht mogen verliezen. Maar dat doe ik niet, want ik kan niet tegen verliezen.
  • Dochter: “Waarom is Justin Bieber zo bleek?” Vader: “Omdat er in de kast geen zon schijnt, lieverd!”
  • Ik begrijp niet waarom mensen Justin Bieber zo aantrekkelijk vinden. Persoonlijk vind ik vrouwen zonder borsten niet echt opwindend.
  • Sinds mijn vriendin zwanger is, is er veel veranderd. Zoals mijn naam, adres en telefoonnummer.
  • Oordeel pas over iemand als je in zijn schoenen hebt gestaan. Tenzij hij crocs draagt, dan weet je meteen dat ie een eikel is.
  • Waarom testen we nog steeds op dieren als er ook pedofielen gevangen zitten?
  • Ik heb mijn vrouw een koekje van eigen deeg gegeven. Ik sleepte haar 9 kroegen door om uiteindelijk bij de 1ste kroeg een biertje te bestellen.
  • Wat is het verschil tussen Justin Bieber en een dolfijn? De een maakt ’n verschrikkelijk irritant, hoog piepgeluid en de ander is een dolfijn.
  • Ik lees net dat er het afgelopen jaar 85.373 mensen getrouwd zijn. Ik wil niet vervelend zijn, maar moet dat geen even getal zijn?
  • One Direction is het bewijs dat we Justin Bieber af hadden moeten maken, voordat ie eieren kon leggen.
  • ‘Schat, ik heb je gemist’, fluisterde hij.  En hij dacht bij zichzelf: ‘Volgende keer zal ik beter mikken’.

Jaarlijkse bijeenkomst

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

