Home > Humor > Oneliners & uitspraken: Grappig, zinnig en onzinnig!

Oneliners & uitspraken: Grappig, zinnig en onzinnig!

CFO tegen CEO: “Wat nu als we onze mensen opleiden en ze verlaten ons daarna?” CEO tegen CFO: “Wat nu als we dat niet doen en ze blijven?”

Het is door de tegenwind dat de vlieger opstijgt.

Etiketten plak op je op flessen, niet op mensen.

Beste jongens en meisjes, blijf niet te lang op school zitten. Je moet ook nog iets leren.

Je moet eens voor de spiegel gaan staan met je ogen dicht. Dan kun je zien hoe je eruit ziet als je slaapt.

De eerste levensdag is, medisch gezien, de gevaarlijkste dag in je leven. De laatste is trouwens ook heel link.

Goed voornemen 2016. Stoppen met roken: Het is net als de eerste week in ‘n nudistenkamp. Je weet niet waar je met je handen moet blijven.

Het valt wel mee met dat bijgeloof. Ik heb nog nooit iemand gekend die zijn dertiende maand weigerde.

Wie de badgasten bekijkt, begrijpt waarom de zee zich elke dag twee keer terugtrekt.

Mijn vrouw en ik hadden ruzie over de vakantie. Ik wilde naar Bermuda….. en zij wilde mee.

Komen alle “Wajongers” uit Maaskantje?

Vu-jadé: the odd feeling nothing has ever happened before.

Een manager maakt zich vaak drukker over een kras op z’n auto dan over een deuk in z’n mensen.

Een zwakke manager gedraagt zich als een bruistablet: hij wordt pas actief als alles is opgelost.

Mijn zoon doet de hele dag aan meditatie. Ik vind dat beter dan dat hij gewoon niks zit te doen.

Vele mensen voelen zich te goed om beter te worden.

Nu de vroedvrouw nog enkele maanden afbetalen en de baby is van ons.

Voor je op reis gaat, bepaal eerst hoeveel bagage en geld je meeneemt. Leg daarna 1/2 vd bagage weer terug en neem 2 keer zoveel geld mee.

In België zijn alle melkpakken uit de handel gehaald. De tekst “Hier openen” moet vervangen worden door “Thuis openen”.

Vroeger. Toen er nog geen Twitter was. Man, man, man. Moest je na het eten 300 mensen bellen om te vertellen wat je had gegeten.

De politiek is een toneel waarop de souffleurs vaak harder spreken dan de acteurs.

Patiënt: “Is mijn ziekte erg gevaarlijk, dokter?” Dokter: “Laat ik het zo zeggen. Als ik u kan genezen, word ik wereldberoemd”.

Lees ik bij de schoonmaakmiddelen van de supermarkt: “gestikte dweil”. Kijk, dat vind ik nou zielig!

Een wervelkolom hebben we allemaal, maar niet iedereen heeft een ruggegraat.

Crisis: De zaken gaan slecht. Mensen die vroeger nooit betaalden, komen nu ook al niets meer kopen.

Niemand is verantwoordelijk voor het hoofd dat hij kreeg, maar wel voor het gezicht dat hij trekt.

  1. 2 november 2012 om 7:24 pm

    Mijn mondhoeken zijn gekruld.

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

