Home > Humor, Inspirerend > Grappige en (on)zinnige “oneliners”……

Grappige en (on)zinnige “oneliners”……

Op de top kun je geen lange wandelingen maken.

Gooi gerust af en toe het badwater weg, er zit niet altijd een kind in.

Als onze klanten alleen kopen op basis van prijs, dan hebben wij in ieder geval geen verkopers meer nodig.

Some people make your life better by walking into it, while other people will make your life better by simply walking out of it.

Mensen ontslaan is goed voor de winst en winst is goed voor de werkgelegenheid.

Het leven heeft zoveel positieve kanten, dat pessimisten er moedeloos van worden.

De geheelonthouders hebben gelijk, maar alleen de drinkers weten waarom.

Vrienden? Ik heb ze nooit gehad. Een keer deed iemand een poging. Hij zei: Even goede vrienden? Ik zei: Nou, vooruit. Voor heel even dan.

Organisatiekunde: ‘De bottleneck’ bij een bedrijf zit daar waar het bij de fles zélf ook zit…. bovenin.

Ik verdien goed mijn brood. Ik verdien zelfs zoveel brood, dat ik een deel zou kunnen beleggen.

Communicatie is ook mogelijk zonder (h)oren!

Geen paniek, ’t is maar chaos!

De liefde kan niet van één klant komen.

Bij open gesprekken zit er altijd wel iemand op de tocht.

Ik zal mezelf niet snel voorbij rennen, daar is mijn conditie veel te slecht voor.

Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken.

Als een vriend je vraagt om geld te lenen, denk dan na welke van de twee je wilt verliezen.

Ik ken mensen bij wie de mislukking naar het hoofd gestegen is.

Men moet zich al behoorlijk ziek lachen om enigermate gezond te blijven.

TV kijken tegenwoordig: Geweld, vechten, vloeken….. en dat is alleen nog maar om de afstandsbediening te krijgen.

Voor iemand die veel drinkt, drink ik best weinig!

Heel diep van binnen ben ik behoorlijk oppervlakkig.

Het is moeilijk voor een lege zak om rechtop te staan.

Als Marco Borsato zingt, staat ie twaalf weken op nummer een. Bij mij is het altijd even afwachten.

“The world is divided into people who do things – and people who get the credit”.

Ik sta iedere dag op en kijk in de Quote Top 100. En als ik er weer eens niet in sta, ga ik naar mijn werk.

Conway’s Law: In any organization there will always be one person who knows what is going on – This person must be fired.

Ik ben niet gespannen, alleen heel, héél erg alert.

Hoe hoger je vliegt, hoe kleiner je lijkt voor de mensen die niet kunnen vliegen”.

“Terugkijkend, denk ik dat het moeilijker was de problemen te zien dan ze op te lossen”.

Het leven is niet te kort. We beginnen te laat!

“Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal”.

Niemand is volstrekt waardeloos, hij kan altijd nog als slecht voorbeeld dienen.

Om je dromen waar te maken moet je wel eerst wakker worden.

“Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt”.

Sollicitant    : “Krijg ik ook een arbeidsovereenkomst?”

Werkgever : “Lekker begin……Vertrouw je ons niet of zo?”

Reorganiseren? ………..Maar we zijn nog niet eens klaar met organiseren!

Dokter zei me te stoppen met die dinertjes voor 4, tenzij er 3 andere mensen bij waren.

Licht is sneller dan geluid. Daarom zien mensen er intelligent uit, tot je ze hoort spreken.

Van duidelijkheid is nog nooit iemand slechter geworden.

Als we één ding uit de geschiedenis leren, dan is het dat we niets uit de geschiedenis leren.

Een vergadering is geen wedstrijd.

  1. 26 april 2015 om 1:02 pm

    De klaagzang van een zzp-er: “” Ïk dacht ik maak m,n dromen waar. Maar nu ben ik goed
    de sigaar. En niets meer dan een zwart-zaad-plebejer.””

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

