Home > Humor, Inspirerend > Mijn “one-liners”. Misschien heb je er wat aan.

Mijn “one-liners”. Misschien heb je er wat aan.

  •  Je moet een eend niet leren hardlopen en een konijn niet leren zwemmen. Je moet er achter zien te komen, wie een eend is en wie een konijn. Eenden nog beter maken in de zwemkunst en konijnen op looptraining sturen.
  • Niemand knuffelt graag een cactus.
  • Wie anders kun je zijn dan jezelf.
  • Assertief? Assertief? Weet je wat assertief is? Een fiets met terugtraprem.
  •  “Laat je niet kennen” is misschien wel de domste uitspraak ooit.
  • Time-management: Is het belangrijk of is het urgent? Da’s niet hetzelfde.
  • Néém de tijd voor jezelf, je krijgt ‘m van niemand.
  • Een boot ligt veiliger in de haven, maar hij is toch écht gemaakt om te varen.
  • Je kunt ook trapezevliegen zonder vangnet.
  • Velen werken van weekend tot weekend en van vakantie tot vakantie. Het mag op een woensdag ook leuk zijn…
  • Alleen de wil om een vis te vangen is niet genoeg. Je moet ook een hengel meebrengen.
  • Eigenlijk zou ik….. “Eigenlijk” betekent dat je het niet doet.
  • Zekerheidszoeker: Iemand die een ijzeren staaf, die een meter onder water ligt, wil verzekeren tegen brand.
  • Petrus heeft nog niemand gesproken die zei “had ik maar meer gewerkt”.
  • Het werkwoord is DOEN.
  • Time-out aan het einde van de dag. Was het vandaag een leuke dag? Ja? Doe vaker wat je vandaag deed. Nee? Stop met datgene, dat je vandaag deed.
  • Klanten? Het zijn af en toe nét mensen.
  • Ik héb al 5 vrienden. Dat is genoeg. Ik hoef niet zo nodig met iedereen bevriend te raken.
  • Mijn grootste succes in 2010? Ik kom voortaan twee keer per week bij mijn moeder.
  • Sommige mensen leven niet onder kaasstolp. Ze leven onder een geblindeerde kaasstolp.
  • Eigen vermogen in de balans voor een ondernemer is leuk. Maar met een taxatierapport van mijn huis met overwaarde kom ik niet voorbij de kassa van de Albert Heijn. Daar moet gewoon betaald worden. Net als bij een bank.
  • Scheer jij je elektrisch of met een mesje? Als je morgen klaar bent met scheren, kijk dan nog eens 2 minuten langer in de spiegel… en wat zie je dan?
  • Iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn.
  • Hoe gaat het met je? “Druk, druk, druk”! Okay, maar dat vroeg ik niet. Ik vroeg hoe het met JOU ging.
  • Is het druk, ervaar je de druk of maak je je druk? Dat is niet hetzelfde.
  • In mijn tijd, toen de fietsen nog grote houten voorwielen hadden…
  • Ik zou best eens wat anders willen doen, maar ze hebben geen pumps maat 47.
  • Van duidelijkheid is nog nooit iemand slechter geworden.
  • De prijs/kwaliteitverhouding is perfect. Maar het kostte dan ook niks.
  • We rekenen elkaar af op elkaars gedrag.Je ziet vier mensen een schilderij van Herman Brood kopen. Je ziet dus vier keer hetzelfde. De eerste is een vriend van Herman, de tweede heeft een kale plek aan de muur, de derde ziet het als investering en de vierde vindt het gewoon mooi. Als je niet vraagt “waarom” weet je dus niets en beoordeel je iemand slechts op het gedrag/de buitenkant.
  • Je kunt hard werken of je kunt slim werken. Je moet wel eerst hard gewerkt hebben, om slim te kunnen werken.
  • Ik weet dat een helikopterview belangrijk is, maar ik heb hoogtevrees.
  • “Zo. Jij hebt lang niets meer van je laten horen”. Het leuke van een telefoon is, dat ie twee kanten op werkt.
  • Het leven is als een boemerang: gooi je modder en onzin weg, krijg je modder en onzin terug. Gooi je goede en mooie dingen weg, dan krijg je goede en mooie dingen terug.
  • In mijn vorige leven geloofde ik ook al niet in reïncarnatie.
  • Sinds wanneer is het controleren van het AH-kassabonnetje belangrijker dan echte kostenbesparingen?
  • Ik vind spaarlampen écht belangrijk….. ik heb er al zevenendertig
  • Natuurlijk heb jij gelijk! En toch geef ik je een make-up spiegeltje voor jouw verjaardag.
  • Als we één ding uit de geschiedenis leren, dan is het dat we niets uit de geschiedenis leren.
  • Als een gezaghebber zijn macht misbruikt, dan wordt het een machthebber zonder gezag.
  • Banken: andermans geld uitlenen? Da’s poepen zonder te drukken.
  • Rijdt de strooiwagen deze winter alleen op Sinterklaasavond?
  • De stille tocht begon bij het huisje van het gestampte muisje.
  • Ja maar papa, in jouw tijd hoefde je minder geschiedenis te leren.
  • Een vergadering is geen wedstrijd.
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

